Opas digitaaliseen myyntiin & markkinointiin
1 min read
Miten rakennat ja vahvistat tuloksellista digitaalista myyntiä, markkinointia ja asiakaskokemusta sekä miten eri kanavia käytät.
Opas digitaaliseen markkinointiin ja myyntiin
Mietitkö elintarvikkeillesi tukkumyyntikanavaa tai luonnontuotepohjaisille lisämyyntikanavia?
Tämän oppaan tarkoituksena on lisätä ymmärrystä siihen viidakkoon, mitä alustoilla, uuden sukupolven verkkokaupoilla, digitaalisilla markkinapaikoilla ja kaupankäyntialustoilla tarkoitetaan.
Oppaan sisällysluettelo
Johdanto..........................................................................................................3
Alustatalous ja markkinapaikat.................................................7
Myynnin työkalut ja asiakastiedon keruu..........................12
Erottumista ja kasvua tukevat tavoitteet..........................19
Kohdemarkinan löytäminen verkossa....................................23
Digitaalinen asiakaskokemus........................................................30
Verkkokaupan perusedellytykset...............................................37
Myynti ja tuotetiedot............................................................................42
Tuotetiedot verkkokaupassa..........................................................47
Markkinointi ja viestintä....................................................................49
Myynnin ja markkinoinnin ABC...................................................82
Myynti ja markkinointi Forest Foodyssa.............................86
Opas on luettavissa ja ladattavissa tästä linkistä ( 64MB ) .Sivun alaosan materiaaleista opas löytyy.